28 Mart 2007 Çarşamba

Tanrı vardır...


"...Bazılarınız Tanrı olmadığını söylüyorsunuz,

bazılarınız Tanrı’nın ölü olduğunu söylüyorsunuz

ve bazılarınız da Tanrı’nın gayrişahsi ya da boşluk olduğunu söylüyorsunuz.

Bunlar saçmalık.

Ben size bütün bunların saçmalık olduğunu, Tanrı’nın olduğunu öğretmek istiyorum.

Bu benim vazifem.

Her hangi bir saçmalık bana gelebilir,

Tanrı’nın var olduğunu ispatlayacağım.

Bu benim Krsna bilinci hareketim.

Ateist inasnlara bir meydan okumadır.

Tanrı vardır.

Burada biz yüz yüze oturduğumuz gibi, Tanrı’yı da yüz yüze görebilirsiniz.

Eğer samimi ve ciddi iseniz, bu mümkündür.

Ne yazık ki, Tanrı’yı unutmaya çalışıyoruz;

bu sebeple hayatın bir sürü perişanlıklarını kucaklıyoruz.

Ben sadece sizin Krişna bilinçli

ve mutlu olmanız için çalışıyorum.

Maya ya da ilüzyonun saçma dalgalarıyla sallanmayın.

Bu benim isteğimdir..."

(Srila Prabhupada'nın New York havalimanı varışı konuşmasından, 1969)

Hiç yorum yok: